google.com, pub-5305317505857964, DIRECT, f08c47fec0942fa0 Kendin Yap İlginç Fikirler: Okula Dönüş - 3 Farklı Defter Kapağı / Back To School Notebook Cover DIY

14 Eylül 2015 Pazartesi

Okula Dönüş - 3 Farklı Defter Kapağı / Back To School Notebook Cover DIY

Merhaba,

Dur durak bilmeden " Okula Dönüş" projelerine devam ediyorum. Aslında ben öğrenci değilim ama kalemlere ve defterlere olan sevgim bambaşka bir olay :)

Yaşım kaç olursa olsun bana cıvıl cıvıl rengarenk bir kalem ve ya defter gösterseniz kendimden geçerim, kimileri de ayakkabılara karşı böyle hissediyorlar biliyorum bende de ondan birazcık var :)


Gelelim konumuza bu videoda neler yaptık;

3 farklı tasarım denedim, denedim diyorum çünkü bunları kamera karşısına geçmeden test etmemiştim :))

O yüzden zaman zaman sanki karışık gibi gelebilir sizlere ama defter tamamlandığında "heh evet şimdi oldu, anladım!" diyeceğinizden eminim ama yok ben anlamadım şurasını diyorsanız da eh ben her zaman buradayım büyük bir zevkle anlatırım hatta gerekirse hızlandırılmamış halini de buradan sizinle paylaşabilirim de :)

İlk defter;

Hani yaz başında sıkıldığımız pantolonları kestiğimizde artan parçalar var ya heh işteee onları ben atmadım, YAŞASIN YİNE BEN KAZANDIM! :)
Defterim için kaplama malzemesi olarak kullandım. Hangi kız kıyafetlerinde demode olmak ister? Tabii ki hiç birimiz,  bende bundan dolayı elinize demode bir defter almanızı kabul edemezdim :) Dantel detayları hani işte ben de o modaya ayak uydurdum :)

İkinci defter;

Bu konuda hiç ama hiç mütevazi olamayacağım, kimse de bunu görmedim ben uydurdum benim fikrim işte! Eğer olurda başka youtuberlarda benden önce bunu yaptıklarını görürseniz o videonun linkini ASLA ASLA BANA GÖNDERMEYİN  :)))
Evet ikinci defter kapağında kalemlik olan bir defter :) Nasılda sevimli oldu :) birikince bu projelerim hepsinden birer tane koyarak bir kaç hediye paketi yapacağım ve sizlere çekiliş sonucu göndereceğim ama kuzenim kalemlikli defterimi kaptı bile :( Ama üzülmeyin 2 defter daha var onlarlada bişeyler yaparım :) Ama video çekmem sanırım süpriz olur :)

Son defter;

Geçen yıl başladı galiba bu trend belki de daha önce bilemiyorum ama yabancı youtuberların sıklıkla yaptığı bu yöntemi bende denemek istedim. Haklıymışlar gerçekten çok renkli ve şık görünüyor. Ben bayıldım :)

Artık Video Linkini Vereyim değil mi :)


Kullanılan Malzemeler;

1. Defter

Jean Kot Kumaşı,
Çeşitli Süsleme Malzemeleri (Dantel)

2. Defter

Yapışkanlı Kaplama Kağıdı,
Kumaş veya Keçe,
Fermuar,
Çeşitli süsleme Malzemeleri (Boncuklar)
Güçlü Yapıştırıcı ve ya Dikiş,

3. Defter

Elişi Kağıdı (Ön ve arka kapak için) ,
Magazin Dergisi, 
Renkli Bant,
Orta güçlükte yapıştırıcı

Bu sefer çok yazdım tamam daha fazla "harikalar, çok renkliler, hepsine bayıldım" yazmayacağım :)

Görüşmek üzere,
xoxo ;)


























Etiketler: ,

0 Yorum:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa