google.com, pub-5305317505857964, DIRECT, f08c47fec0942fa0 Kendin Yap İlginç Fikirler: Okula Dönüş - Not Defteri Yapımı / Back To School Notebook DIY

9 Eylül 2015 Çarşamba

Okula Dönüş - Not Defteri Yapımı / Back To School Notebook DIY


Eski ve geçen seneden kalan defterlerin temiz sayfaları kullanılarak istediğiniz boyutta not defteri nasıl yapılır? Nasıl malzemeler kullanılır? diye düşündüm ve işte bu harika 2 not defterini hazırladım, aklımda yine binbir türlü fikir olsada bu ikisini tercih ettim... Zaten Balmsai paletinden yapılan ilk defter bu :D 2.leri ve 20.leri sizden bekliyorum :)

Video hem- meeen aşağıda :)




Videoda Kullanılan Malzemeler;

Boş Kağıtlar,
Tutkal,
Balmsai paletinin dış kutusu,
Oluklu Mukavva,
Süsleme için renkli kağıtlar,
Çeşitli süsleme malzemeleri,

Emin olun kullanış açısındanda çok başarılı oldu bu proje :) 
Ben bayıldım... Eğer sizde yaptıklarınızı benimle paylaşırsanız çok sevinirim :)


 




Etiketler: ,

0 Yorum:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa